پیش بازی صبای قم - گهر زاگرس; صبا در پي كاهش فاصله با صدر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 2317
بازدید کل : 60178
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 514
تعداد آنلاین : 1

 

 

 

تيم فوتبال صباي قم  فردا هشتمين بازي خود را در ليگ برتر فوتبال در برابر گهر زاگرس و به ميزباني ورزشگاه يادگام امام (ره) قم انجام خواهد داد.

 

در هفته هشتم ليگ برتر فوتبال ، صبا فرد  با هدف پايان دادن به سه هفته دوري از سه امتياز و كاهش فاصله خود با صدر جدول به ديدار نماينده لرستان خواهد رفت.

 

صبا از روز پانزدهم مرداد كه در ورزشگاه آزادي با دو گل پرسپوليس را شكست داد رنگ پيروزي را نديده است و جالب اين كه گهر زاگرس نيز از همين زمان تاكنون به هيچ تيمي نباخته است.

صبا كه فصل را خيلي خوب آغاز كرد از بازي گذشته اش در تبريز با يك امتياز به خانه بازگشت و حالا در آستانه مسابقه خود در  هفته هشتم ليگ برتر ، براي آغاز دوباره پيروزي هاي خود نياز مبرمي به سه امتياز اين بازي دارد.


به عبارت ديگر ، صبا براي اين كه از كورس بالانشينان پر تعداد ليگ برتر جا نماند ، نمي تواند از سه امتياز اين مسابقه به سادگي عبور كند و با توجه به امتياز بازي در خانه ، بهانه اي براي پيروز نشدن ندارد.

در حالي كه اختلافات امتيازات در جدول رده بندي ليگ برتر به گونه اي است كه هنوز مدعيان خود را از ساير تيم ها جدا نكرده اند و رتبه ي تيم ها هفته به هفته به آساني قابل جابجايي است ، صبا فرصت مناسبي براي پيروزي در اين مسابقه و ارتقاي جايگاه خود از رتبه هفتم جدول به رده هاي بالاتر در اختيار دارد گرچه واضح است كه رتبه ي صبا و البته ديگر تيم ها هنوز حقيقي نيست و ممكن است تا پايان فصل دچار تغييرات فراواني شود.

در تيم فوتبال صبا ، احتمالا بهمن طهماسبي اميد اول خط حمله صبا خواهد بود. طهماسبي اگرچه از نظر آمار گلزني‏‏، شرايط مناسبي در اين فصل نداشته اما نشان داده است كه حتي در روزهاي عدم موفقيت در گلزني هم ، همچنان خطرناك است. ديويد ويلكروم نيز هفته به هفته بهتر مي شود و عملكرد مثبت ميلاد سليمان فلاح ، محسن بيات و فريد كريمي نيز در هفته هاي اخير خبر خوبي براي گل محمدي است.

از سوي ديگر گهر نيز نيز عملكردي مثبت و سيري صعودي در هفته هاي اخير داشته است با انگيزه ادامه اين روند و خروج از محدوده خطر جدول پا به چمن يادگار امام خواهد گذاشت.

گهر اخیرا در ادامه اتفاقات عجیب و غریب درون باشگاهی اش و مشکلات بزرگ مالی ، مهدی تارتار را هم از دست داده تا نیمکت این تیم نیز دچار وضعیتی مبهم شود. مهدی تارتار که روز سه شنبه به همکاری اش با تیم فوتبال گهر دورود پایان داده  به صحبت های شهردار دورود مبنی بر "کذب بودن خوابیدن دو عضو این تیم در پشت بام" اشاره کرده  و گفته است : اگر من در این مورد یک کلمه دروغ گفته باشم دیگر مربیگری نمی کنم. وی همچنین گفته است : روز اولی که کارم را با این تیم شروع کردم از شهردار دورود پرسیدم آیا مشکل مالی نخواهیم داشت که ایشان هم تاکید کردند به هیچ عنوان مشکل مالی نخواهیم داشت اما هر چه پیش رفتیم فقط مشکل مالی داشتیم.

شاید این دیالوگی باشد که یحیی گل محمدی نیز در آینده ای نه چندان دور از آن استفاده کند.
صبای قم بعد از سه بازی بدون برد در حالی به شکست گهر می‌اندیشد که جمشید محمدی قضاوت این دیدار را بر عهده دارد و محسن فریمانی کمک داور اول و رحیم شاهین کمک داور دوم این دیدار هستند، در حالی که بابک وسیله بر به عنوان داور چهارم و زاهد بحرینی به عنوان ناظر مسابقه در این دیدار حضور دارند.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و گهر زاگرس دورود از ساعت 18 و 35 دقیقه روز شنبه 25 شهریورماه به میزبانی صبای قم در ورزشگاه 10 هزار نفری یادگار امام برگزار خواهد شد تا صبای قم برای تکرار موفقیت‌های چهار هفته آغازین لیگ دوازدهم مقابل حریف قعرنشین خود صف‌آرایی کند.




:: بازدید از این مطلب : 1304
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
Amirali در تاریخ : 1391/6/28/2 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گهر دورود نگین زاگرس و آدرس gaharfc-doroud.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com